20/8 lite snack om allting

Dålig update igen men jag har en bra anledning.
Min kära pojkvän har varit hos mig dom senaste 23timmarna så all tid har gått till att mysa, mysa & mysa lite till så det är ju ganska förståligt att jag inte har suttit framför bloggen hela tiden! + att det varit väldigt struligt med blogg.se hemsidan.
Jag har fortfarande strul med kommentarerna vilket stör mig sjukt mycket och jag tappar all lust till att sitta här.

Iallafall, Andreas kom igår vid 22-tiden och vi myste med massa godis och jag låg å kollade på paradise hotel medans resten av hushållet gnällde över mitt tv-val. ÄH har man fastnat så har man.
Det blev en lång natt och vi kom iallafall inte i säng fören vid 4 kanske.
Men jag gick upp i hyffsat god tid idag och duschade och gjorde mig i ordning för läkarbesöket som blev ett snabbt sådant.
Kom till receptionen och fick redan på att jag skulle betala 120kr, ja okej fine tänkte jag, det kan det ju vara värt när man ska ta bort 2leverfläckar men nej gjorde dom det?
Allt han sa var att han absolut inte kunde ta bort dom eftersom dom ligger nära stora kärl och om det blir en blödning kan dom inte stoppa det. Tack för den, det har bara tagit mig 8-10år att komma över all rädsla och faktiskt gå dit.
Så ja, jag betalade 120kr för ett 5minuter långt läkarbesök där jag fick reda på att jag skulle vända mig till stora sjukhuset istället. GIVANDE!

Efter läkarbesöket handlade vi till kvällen, mitt hjärta lagade min favoriträtt och ja jag dog lite.
Det är en gryta med grädde, soya, kyckling, massa färsk svamp, soltorkade tomater & lök. nomnomnom OM jag fick välja EN rätt som jag skulle få äta i resten av mitt liv så hade jag valt den, alla gånger.
Nu har han åkt hem och jag känner mig lite nere och har bestämt att jag får göra det i 2minuter till, sedan ska jag ta ett långt bad å njuta av att vara jag för att sedan slå mig till ro framför TVn.

Imorgon blir det malmöfestivalen och sedan hem till Andreas på natten, pepp? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0