Tisdag - 27mars

Vilken seg morgon, klockan ringde för en halvtimme sen men det känns fortfarande som att huvudet sover.
Har ätit frukost i alla fall och vid lunchtid bär det av mot gymmet för att köra en spinningpass, ska bli riktigt skönt att trampa ur benen efter de senaste dagarna.

Igår gjorde jag mitt livs bästa och dyraste köp, EN CYKEL!!! Den är så fin, bra, bekväm och den kommer bli lite av min nya bästa kompis fram och tillbaka både till jobbet och gymmet. Det är tur att jag har en så händig morfar också som hjälpte mig att sätta ihop den för det var en hel del meck, idag ska jag bara ner förbi cykelaffären och höra om dom har lust att pumpa däcken en aning, sen är den redo för en långtur..

Ikväll väntar jobb igen, vi har 200st gäster som ska äta trerätters om jag inte minns helt fel och det ser jag verkligen fram emot. Hoppas ni får en trevlig tisdag också och glöm inte bort att träna...


Kommentarer
Postat av: else

svar: Hade jag kunnat skulle jag skickat en av de där cupcaksen till dig i posten!

2012-03-29 @ 12:13:31
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0