Tisdag - 20 mars

Idag är en galet bra dag, började med en lång frukost(som vanligt), frukost är den bästa stunden på hela dagen enligt mig, solen som strålar in, fågelkvitter utanför, gör upp planer för dagen och bara njuter av lugnet.
Idag var det med tunga ben som jag begav mig till gymmet vill jag lova, efter 2timmars passet igår(spinning) så kändes det verkligen idag. Jag gick dit med målet att springa 5km idag, men det slutade på 8km ändå...det gick av bara farten helt enkelt och med rätt inställning och musik kan man springa bra mycket längre än man tror.
Funderade på om jag skulle köra ett pass till på eftermiddagen idag men jag gjorde misstaget att lägga mig i sängen för att vila ögonen lite, vaknade några timmar senare med paniken i halsen och visste inte riktigt vilken dag det var längre... haha men imorgon är det nya tag igen!

Passade på att slänga ihop lite muffins också så jag ska bara koka lite te och sen ska jag mysa ner mig i soffan.
Hoppas ni har en bra tisdagkväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0