Måndag

Imorse gick jag upp tidigt, gjorde en fruktsmoothie och sen begav jag mig mot Bjuv för att umgås och äta frukost med min fina vän Jeanette och hennes underbara sambo Jimmie, passade givetvis på att gosa rejält med Alfred också, som snart ska döpas minsann och jag har fått den fina äran att vara hans gudmor, stolt som en tupp är jag!
Efter några timmar begav jag mig in mot stan igen, hem en snabb sväng och sen ner till gymmet för att köra 60minuter spinning, hade en galen instruktör och jag har aldrig kämpat så mycket innan, sista låten gick på ren vilja, helt underbart och det känns riktigt gott i benen nu, så det ska vara!
Nu sitter jag med en god fruktsallad och te och njuter av vad kvällen har att erbjuda från soffläget, en bra måndag!





älskade unge ♥


Kommentarer
Postat av: Else

Åh vilken fin liten en!

2012-02-02 @ 17:29:47
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0