Jag <3 Friskis & Svettis, vem hjärtar du idag?

Har haft en helt underbar alla ♥ dag idag!!!
Hade fullt upp på jobb tillsammans med fina kollegor gör det dagen oslagbar, jag älskar mina fina kockar och sättet dom får mig att skratta på. Jag är så lyckligt lottad som har fina arbetsplatser med människor som har så mycket kärlek att dela med sig av, det har blivit som en familj och hade jag kunnat hade jag gett dom allt dom någonsin önskat sig.
Åt en härlig lunch och avslutade jobbdagen med det bästa som finns, lååång fika med goda kakor och några koppar kaffe för mycket, & underbart sällskap såklart!

Efter jobbet åkte jag hem en snabb sväng och sen raka vägen ner till gymmet, det är faktiskt alla HJÄRTANS dag så jag passade på att fira mitt, friska och fullt fungerande hjärta genom pressa mig själv lite extra idag men eftersom jag varit sjuk i en vecka så blev det kanske inte riktigt vad hjärnan ville, men ALL träning är BRA träning.
2km löpning & 55minuter spinning slutade det med, jag är nöjd och kroppen känns sådär härligt mör och go.

Jag hoppas att ni hade en lika bra hjärtedag som jag har haft.
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0