9 april

Regnet slog mot rutorna när jag vaknade idag, jag satte mig i köket och åt min morgongröt för att sedan lägga mig i sängen en stund till, skönt med lediga måndagar.
Laddade ner appen Runkeeper till min telefon också efter att ha hört mycket positivt om den och väl nere så fick jag ett oerhört sug i kroppen så det var bara att snöra på sig löparskorna och på med en extra tröja så sprang jag, 5,6km slutade det på, i ösregn och blåst.
Finns det något mysigare än att bara lunka på genom regnet?! jag tror faktiskt inte det.

Kvällen tillbringar jag i soffan med ett paket Ben & Jerrys, imorgon eftermiddag är det personalmöte på jobbet och innan dess har jag en del ärende i stan så det blir nog sängen inom dom närmsta timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0