20 november

Vilken helg det har varit, har hunnit skaka rumpa, jobba, spendera lite för mycket pengar och träffa underbara människor. Men nu är det söndag och även den här helgen börjar närma sig sitt slut men inte deppar jag för det. Imorgon drar jobbet igång igen och jag får träffa mina fina kollegor igen, ganska knäppt att man kan längta så mycket till sin arbetsplats som jag gör, hade jag kunnat hade jag jobbat ännu mer än vad jag redan gör.
Imorgon drar min intensiva jobbperiod igång, på torsdag ska vi gå igenom drycker m.m inför julborden som börjar på fredag och sen är det inte mycket ledigt innan jul.

Nu fortsätter jag kvällen med mitt te, pepparkakor & en skål glass, imorgon kör jag en månad stenhård träning igen, mitt knä känns betydligt bättre igen men får varva löpningen med simning närmsta tiden tror jag.


Du är fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0