Söndag

Ni anar inte hur bra helg jag har haft, bästa på riktigt länge faktiskt och jag är så tacksam över alla fina människor jag har i min närhet som gör mina dagar underbara.
I fredags samlades jag, hjärtat, Sanna & Sandra här hemma hos oss och drack massa vin och åt god mat, spelade kort och sen drack vi ännu mer vin, och sen drack vi lite vin till och sedan fortsatte vi med rom och cola, amarula för Sandra och hjärtat och även whiskeyn åkte fram, det var längesedan jag hade så roligt, ni är verkligen dom bästa!

I lördags kom några av hjärtats vänner hit, det var bakfyllelördag deluxé här, det blev både burgerking och chips men jag klagar inte. Kan även tillägga att kolla på QX gaygala tillsammans med tre tuffa grabbar är ingen höjdare, tur dom är söta i alla fall ^^

& idag kom Sanna hit och lagade den godaste fisksoppan jag någonsin ätit, på riktigt! och det bästa av allt är att vi har en hel gryta kvar i köket så jag kan äta fisksoppa hela dagen imorgon! bra skit!
JUST JA! Big Brother började idag också, jag & Sanna är heeelt fast och det ska bli sjukt spännande att följa dom nu FAST jag saknar en blond, pantad brud med stora silikontuttar, det hade gjort allt.



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0