9 juni 2010

Livet är igång igen.

Dagarna och veckorna går så snabbt nu så jag hinner inte uppdatera er riktigt om vad som händer i mitt liv längre.
Men i fredags jobbade jag för two n event då dom höll i campus examensfest.
ca 300personer, 7 av dom var killar haha, förstår ni hur läskigt många brudar där var som skulle överrösta varandra hela tiden?! Men kul var det men efter 9timmar var jag mer död än levande.
Lördagen likaså, då var det jobb på ett bröllop med ca 90personer vilket kan låta väldigt lite men sen är ju deras förväntningar skyhöga så arbetet blir nästan jobbigare och sen är det så mycket man ska hålla reda på... inte springa ut och servera när någon håller tal(vilket är HEEEELA tiden), inte väsnas, inte vara ivägen hahah nej men man ska ju inte synas vid såna tillfällen samtidigt som man måste göra allt för att alla är nöjda och se till så att inga glas är tomma under kvällen.
Efter 12timmars jobbande på lördagen ville jag mest hem men precis när jag och Ulrika går utanför dörrarna möter vi ett gäng människor som står å tittar på en tjej som ligger medvetslös på marken, springer dit, kollar puls, ringer ambulans och sedan sitta där och hålla henne i rätt position och sedan lugna hennes vänner och ha massa otrevliga fulla människor runt omkring en är inte helt okej.
Jag ska erkänna att jag inte är särskilt sugen på att gå ut å dricka efter den upplevelsen.

På söndagen åkte jag hem till Andreas där jag stannade till imorse, det var inte lätt att lämna en varm säng och en underbar kille klockan 7 på morgonen en regning onsdag ska jag tala om. Dom här dagarna har varit helt underbara, obeskrivliga, jag får fjärilar i magen så fort jag tänker på honom.

Idag har jag i alla fall varit på två föreläsningar, en om service och en annan jätteintressant om framtiden och vilka krav som ställs och vilka krav jag kan ställa på olika arbetsplatser och hur man jobbar sig uppåt och på vilka sätt man ska ta sig fram i branschen för att lyckas bäst.
Sedan lunchade jag med Rebecka, en väldigt lång och trevlig lunch på två timmar.
och sen iväg till tandläkaren där jag var i 30sekunder, han frågade om jag var nöjd, svaret var ja och sedan fick jag en sista tid till honom och efter det kommer jag vara klar där, spääääännande!!

Nu har jag skrivit tillräckligt och jag måste ändå se till att få något i magen nu, men det kommer kanske lite bilder senare.
Hoppas ni får en trevlig kväll och STORT GRATTIS till alla som tar studenten i dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0