Torsdag 4/6. stan med moster.

Solade på balkongen förut medans jag pratade med båda Emelie & Andreas i telefon, fick antagligen ingen färg men skönt var det men nu är det bara moln över hela himlen och blåser gör det också.
Kom nyss hem då jag varit i stan med min moster, åt glass och kollade i affärer, hon köpte världens finaste Pippi Långstrump kakburk till mig och lyckan över den går inte att beskriva i ord.
Efter det letade vi present till hennes vän och bäst som vi är hittade vi det också.
Nu är jag hemma, ska börja tvätta nu så det lär väl ta ett par timmar med tanke på vilken tvätthög jag ligger inne med, ska hinna med att träna idag också (om Emelie har tid).
Shit, jag har svenskaprov imorgon kom jag på, hur ska jag hinna plugga också? usch, ja blir nog inte mycket sömn för min del inatt.




är den inte fin? min fina kakburk <3

Kommentarer
Postat av: Sofi

Anar jag att du kommer att hänga på Åhlens en del framöver?

2009-06-04 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0