Onsdag, 3/6. sliten

Jag har egentligen ingenting att berätta idag men jag skriver lite onödiga saker ändå.
Var helt slut imorse när jag vaknade och ville verkligen inte gå upp så jag låg kvar i en timme (min fixa iordning mig timme) så jag såg nog ganska sliten ut idag, inget ovanligt nuförtiden.
Skolan var helt okej idag och det märks att det snart är lov för det finns inte så mycket kvar att göra och jag klagar inte.
Efter skolan skulle jag träffat Else men som vanligt kunde hon inte nuförtiden, synd att vi håller på att glida ifrån varandra med tanke på att vi stod varandra närmast förrut.
Jag fixade iallafall lite ärenden och sedan åkte jag hem och slocknade i min säng i några timmar, mamma väckte mig när middagen var klar... Det blev rotfruktsgratäng med biffar och baguetter, Andreas sa att det lät som en dålig porrfilm?! hm haha.
Sen har jag tränat också, cyklade dock bara 8,5km idag och gjorde inte alls många situps men det är ju bättre än inget iallafall.
Nu sitter jag här och duschade för en stund sedan, ska snart fixa håret å sen ringa Emelie, sen blir det sängen igen, sköönt.

Ska till tandläkaren imorgon klockan 10:00, så fort jag tänker på det får jag panik så jag försöker göra annat hela tiden så jag slipper tänka, usch alltså. Andreas säger att det kommer gå bra ena stunden och andra skrämmer han upp mig till tårar, jävla sötnos.
Men som han sa, det handlar om 1halvtimme av dygnets 48, jag klarar det.
vad skulle jag göra utan honom alltså?! Min fina, underbara pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Crazylegz

Lycka till hos tandläkaren!! Jag letar också cykel... om jag hittar en får vi ut och rejsa!! Bara en fråga, var är länken till MIN blogg? Va?? Va?? Va?? ;)



Puss

2009-06-03 @ 22:57:30
URL: http://crazylegz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0