Hej igen,

Jag har inte bloggat på länge nu och även fast jag har velat så har jag inte gjort det, jag behövde tid ifrån datorn och bara umgås med människor jag inte träffat på länge.
Min sthlmsbrud har varit nere och 80% av tiden har vi varit tillsammans, det har blivit galna dagar med min bästa vän och ingenting slår oss, vi kan festa.
Midsommar var underbar, jag & Emelie (sthlmsbruden) åt middag och shotade, fick i oss lite jordgubbar innan vi drog hem till Jonas/Tim/DT, det var en riktigt solig fest och massa människor från gamla gänget och det var mysigt, dock var jag karatefull vid 22 och deckade vi 00 men roligt hade jag!
Emelie fylla nämner vi inte ens...
Igår åkte jag hem till Andreas igen (jag har spenderat massa dagar här nere redan), vi hade myskväll igår men sen ville han & Henke kolla skräckfilm så jag la mig med mp3 i öronen och försökte sova, jag lyckades men efter att bara kollat på 10minuter av filmen lyckades jag få hemska mardrömmar och jag vaknade kallsvettig i ren panik och fick knappt någon luft.
Så nu är jag lagom seg, ligger och kollar på Harry Potter filmerna och längtar efter den nya som släpps i Juli, snaaaaart!
Pojkarna tvättar förresten, det känns ganska gulligt att jag ligger å slappar medans dom gör kvinnogöra ;)
nu kommer dom..
hörs senare, :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA, ALLTSÅ, DINA INLÄGG PÅ SISTONE <3

dör lite.

saknar dig med. åh.

2009-06-25 @ 00:51:40
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0