Fredag 5/6. i Lund.

Nu har Sandra & Rebecka precis gått hem och klockan är lite över halv 4 på morgonen.
Vi har ätit pannkakor och kollat på filmer, jävla Andreas satte igång världens hemskaste skräckfilm och jag ville dö lite så det slutade med att jag halvt låg i hans knä och grät för att jag var rädd. kul med en kille som gillar att plåga en liksom.
Vi köpte även grönsaker och dipp, nomnomnom jag kan äta hur mycket svamp som helst, det finns nog inget godare än champinoner doppat i guacamole. <3
Vi kollade även på Twilight, och jaa jag vet att alla redan har sett den men varken jag eller Andreas har haft någon lust att se den tidigare men nu ska jag erkänna, den var riktigt bra och JA jag satt och nawade och dreglade lite imellanåt *bruuudigt*
Som sagt så gick dom tjejerna nyss så det blir väl att gå å lägga sig, förhoppningsvis MED Andreas.
skriver kanske mer lite senare när jag vaknat igen.
Hoppas ni har en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0