23/6, känner mig depp men solen är här igen.

Jag är på sämsta humöret någonsin, jag är deppig och börjar gråta för ingenting.
Jag ska åka hem ikväll för Andreas börjar jobba imorgon och det gör mig ledsen, jag hade hellre varit här 24/7 och mått som bäst än att vara utan honom i jag vet inte hur länge. Saknad är det värsta jag vet och jag saknar honom redan innan jag åkt, det är hemskt.
Så jag funderar på om jag ska åka ner till centrum och trösta mig genom att köpa nya underkläder och kanske äta en glass, det är ju faktiskt 25grader ute, i skuggan!
japp jag gör nog det, kladda på lite smink och sedan ta bussen, sen ska jag hem här igen och mysa sönder med min fina för att sedan deppa sönder när dom lämnar av mig, jag känner redan tomhet!
Men samtigt är jag så galet lycklig och glad för att jag har den bästa pojkvännen i hela världen, blandade känslor.
Hoppas sommarvädert håller i sig så jag kan peppa livet med vänner omkring mig, för inte tänker jag vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0