Den hungriga Ankan...

Jag var och provjobbade igår på Restaurang Persson's och det gick hur bra som helst och yes, jag fick jobbet! Det känns helt underbart och det är så skönt att inte vara arbetslös till sommaren.
Kom hem till ett nystädat hem och där satt pojkvännen & min vän Sanna och väntade på mig med flera flaskor vin och EN HEL DEL choklad och chips, spelade lite kort och hade det trevligt. Tyvärr klarade jag bara ett par timmar innan jag somnade brutalt.

Vaknade upp imorse segare än någonsin men jag och hjärtat vandrade ändå ner till Botaniska där Sanna & Andreas låg och solade. Vi fikade och spelade kort och mitt i allt fick vi besök av en hungrig Anka...


Sedan chillade den lite med oss...


terroranka!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ankterrorism... det står inget om det i FN- stadgan!

2011-04-25 @ 13:01:30
URL: http://sannalunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0