27/10. Jag blir frustrerad över bloggeliten.

Kollade precis på Aschbergs program på kanal 8 där bland annat Kissie, Dessie & Paow var gäster.
Kissie bjöds på fårtestikel och Paow smaska i sig tunga men det jag blev mest chokad över är att dom verkligen inte är så tuffa som dom vill framstå på deras bloggar.
Jag blir egentligen ganska frustrerad av att titta på dom, hur smink och hår kan ta så stor plats i ens vardag.
Och deras "lek" på bloggen där de låtsas vara något dom inte är fast egentligen så är det värsta att människor går på det här och att små tjejer faktiskt ser upp till dessa tjejer, jag menar, hur bra förebilder är dom egentligen?
Livet är inte en dans på rosa moln där det aldrig finns motgångar!
Nej skärpning säger jag bara.

Behövde skriva av mig om det kände jag, så varsågoda!
Nu ska jag sätta igång en bra film eller springa till affären och köpa en tidning å bläddra i resten av kvällen, hm eller så kanske man ska dra igång å städa.
Shit vad jobbigt det blev nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0