26/10. Välkommen tillbaka

Jag skriver inte här så ofta längre och anledningarna är många.
Jag har fullt upp med vardagen som det är, jag har skolan/restaurangen att sköta, jag har massa plugg som måste hinnas med, jag tränar en hel del och mitt i allt så ska jag hinna med vänner och pojkvännen.
Men nu har jag lov i en vecka och det känns skönt även fast jag fortfarande är uppe i varv och har inte riktigt fattat att jag kan andas ut nu.

Det har hänt en hel del senaste tiden men att skriva om allt har jag absolut ingen lust med, men jag kan passa på att nämna att jag ska bli moster, japp, min storasyster väntar barn och det är beräknat till slutet av maj, hm kanske siktar hon in sig på min födelsedag haha.
Nej men det ska bli intressant!

Idag, ja vad gör jag. Jag ligger i Andreas soffa och kollar på 4an, dom ska laga mat så hur kan jag låta bli att titta?! haha, Jag vill ha pengar nu så jag kan åka ner till stan och köpa jeans, jag vet att jag inte har råd egentligen men shit vad jag behöver nya nu alltså, viiiilll ha!
Får se vad som händer senare iallafall, Andreas är i skolan en stund till så jag ska försöka hinna plocka undan lite här hemma, det blir nog bra det.

Hoppas ni får en bra vecka!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0