2juli. natt

Jag borde sova, pratade precis med Andreas och det blir antagligen så att jag åker ut å träffar honom några timmar imorgon innan han börjar jobba igen.
Varit ifrån honom i 5dagar vilket har varit sjukt jobbigt men det är bara att försöka gilla läget för det kommer bli så fram tills mitten/slutet av augusti.
Det klarar vi, eller ja det klarar jag.
På lördag ska jag följa med honom på grillkväll hos några av hans vänner också, kommer säkert bli hur mysigt som helst och all tid med honom är guld värd.

I skrivande stund ligger Else halvnaken i min säng och kollar csi och jag sitter här och är allmänt saknig av mig och längtar efter närhet.
Ska läsa lite bloggar nu för att sedan lägga mig och försöka sova.
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är den 3:e juli :'o

2009-07-03 @ 02:06:59
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0