8 Mars - Torsdag

Hade det väldigt mysigt med kaffe och choklad igårkväll, underbart, MEN det resulterade i att jag inte kunde somna, och när man då vet att man ska upp klockan 7:00 för att jobba så börjar paniken krypa i en, då kickar tankarna igång om att man VET att man kommer få för lite sömn, man kommer vara trött ELLER värst av allt, försova sig.
Jag somnade klockan 04:00 och fick bara 3timmars sömn men med en ordentligt frukost och några koppar kaffe på jobbet tog jag mig igenom dagen, slutade vid 15:00 och åkte ner till stan och gick lite i affärer. Köpte bland annat en ny kalender för halva reapriset(25kr Åhlens) vilket jag är supernöjd med, den andra räcker bara till sommaren. Mia Skäringers bok Avig Maria fick också följa med mig hem, också halva reapriset(40kr). Jag är nöjd!

Sedan var det äntligen dags för dagens spinningpass(trots sömnbristen) och tur var väl det, galet skönt och jag fick ordentlig kontakt med lårmusklerna och det gick smidigt som tusan, det var ett intervallpass idag så hjärtat maxades ordentligt, skönt efteråt!

Nu sitter jag i soffan och väntar på att Big Brother ska börja och ska väl orka resa mig för att göra sista målet för dagen med, lutar åt keso med fruktsallad!

Avslutar med en vårig bild från förra veckan ute hos min älskade mormor och morfar ♥


Kommentarer
Postat av: else

Du är så himla fin Emma!

2012-03-12 @ 13:09:41
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0