12 mars

Den här dagen har bara varit underbar, som alla andra dagar nuförtiden känns det som!!
Soligt och varmt och jag begav mig ut på en lång promenad med musik på högsta volym, satte mig nere i stan med en kaffe och solade en stund.
Sedan fick jag en oerhörd lust att baka så jag gick inom affären på vägen hem och handlade lite fiberhavregryn och annat nyttigt och bakade mina godaste muffins någonsin, otroligt goda OCH nyttiga. Innehåller inget socker alls faktiskt...

När jag hade bakat klart så tog jag ännu en promenad in till stan och gymmet för ett spinningpass, har blivit mycket spinning dom senaste veckorna och jag älskar det men nu när det börjar bli lite varmare ute så ska jag passa på att löpträna i backar och liknanade för snart drar loppen igång, vad jag längtar!! På tal om löpning så beställde jag ett par nya löpartights idag också, hoppas dom kommer imorgon så jag kan inviga dom direkt...

Nu sitter jag i soffan med en kopp te och en muffin och bara myser, bjuder på två bilder från tidigare idag, en innan promenaden på stan och en på mina muffins!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0