Ledig tisdag

Det är inte riktigt klokt vad fort veckorna går nu, snart är det Augusti och hösten är på väg och helt plötsligt så är vi inne och kör julbord på jobbet igen, var tar all tid vägen?!
Eftersom att vi har säsong på jobbet nu så blir det inte så mycket ledigt som man kanske hade önskat nu när sommaren har dragit igång på riktigt MEN idag har jag faktiskt varit ledig hela dagen och skulle bara ta det lugnt...
Jo, det började med att jag låg ute på balkongen men efter 30minuter så blev jag alldeles för rastlös så jag åkte ner till stranden och tänkte att det kan jag nog slappna av och njuta ordentligt, icke, efter 40minuter satt jag på cyklen hem igen, bytte om till träningskläder och gick en powerwalk på 5km för att sedan käka lunch i stan, underbart.
Gick hem en sväng men efter 10minuter var jag rastlös igen så jag packade träningsväskan och mötte upp Mia på gymmet för att köra ben & rumpa, satt fint gjorde det men var jag nöjd?! nej...
Efter 1,5timme uppe i gymmet sprang jag en trappa ner och körde 55minuter spinning också.
Jag älskar dagar som idag när jag är ledig och kan lyssna till vad kroppen vill och behöver till 100%, belönade mig därefter med en stor islatte och en nuttybar i kvällssolen,
U N D E R B A R T!!!!
 
Nu har jag precis ätit lite middag och borde väl egentligen hoppa in i duschen och varva ner eftersom att jag börjar tidigt imorgon, men det vore dumt att inte ta en kvällspromenad nu när det fortfarande är så varmt ute...
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0