Att ha funnit lyckan, livet.

Jag har slutat vänta på sommaren, hösten är välkommen i mitt hem.
Tankarna snurrar och planerna exploderar ut i nya planer, hur mycket jag än försöker tygla mig själv så är jag överallt och på gränsen till för mycket. Jag älskar hur livet bara klaffar, precis som att det alltid har varit tänkt att bli såhär, det har bara väntat på rätt stund, rätt minut. Det är fint att hur mycket fel och hur många misstag jag än har gjort på vägen så har det blivit så rätt, så bra.

Världen är min & jag är världens, även fast jag trivs bäst här hemma i en trygg famn så är den tanken så överväldigande att jag knappt kan somna om kvällarna. Lyckan i livet, du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0