Lördag

Nu kom förkylningen ifatt även mig, har klarat mig hyffsat bra hela hösten/vintern om man bortser från en kort förkylningsrunda i början av december, men nu var det dags igen. Är inne på 3dagen med snorig nästa, feber, kletiga ögon och irriterad hals, jo man tackar.
Det är när det blir så här som det är lätt att tappa inspiration till träning och kost men den här gången är det precis tvärtom, jag står knappt ut just nu, allt jag vill är att vara på gymmet någon timme per dag och jobba för dom målen jag har satt upp. Jag vill pressa mig själv på spinningen, jag vill öka hastigheten på löpbandet, jag vill prova tyngre vikter, jag vill göra någon nytta...

Det är frustrerande att tillbringa en hel helg hemma, jag är ledig och hade tusen planer, nu ligger jag istället parkerad som en i säl i soffan med täcket och 100snorpapper runt mig, fräscha tjejen, mmh.
Jag är inte alls bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0