Glädje

Jag tänkte dela med mig av ren och skär glädje i form av en bild.
Det är min absoluta favoritbild från en av dom bästa dagarna i mitt liv, jag och bror. Jag med några glas cider för mycket i kroppen och han med några grillspett för mycket på tallriken, det är lycka det.
Vi har följt varandra hela livet, jag har försökt ge tusen råd om kärlek och han har lyft mig från botten fler gånger än jag tror han vet om. Vi har gått igenom faser i livet tillsammans som är ovärderliga, som när vi helt oberörda gick genom köpcentrum svartmålade och svåra eller dom tiderna när det var han som tipsade mig om hårprodukter.
Jag skulle gå genom eld och ta mig land och rike runt för dig & jag skulle göra det tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu avslöjar jag hur man tjänar pengar på bloggen en gång för alla :)

Tar inte upp det mer sen så kika in om du är intresserad.

Mimmiiiss.blogg.se

2012-02-16 @ 23:14:55
Postat av: Anonym

Vinn länkning på 1200 bes @ mimmiiiss.blogg.se

2012-02-18 @ 16:56:48
Postat av: Anonym

JAG HAR HITTAT DET! :D

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

Den ÄNDA sättet som fungerar att tjänapengar utan att någon drar skatt eller bluffar!! :D

2012-02-19 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0