Söndag

Har haft en helt magisk helg med vänner av finaste slag och alkoholhaltiga drycker i mängder.
Dansade i flera timmar och varvade med drinkar. Kom hem 4.30 på söndagmorgonen och fick sovit 3timmar innan jag skulle gå upp. Vi som var ute på lördagen hade nämligen bestämt att vi skulle ta oss till ett stall och rida dagen efter och NEJ, ingen av oss rider i vanliga fall. Man är så påhittig ibland.
Sagt och gjort, vi befann oss i stallet på förmiddagen och välkomnades med vars en jäger och öl, det är så man gör söndag här i Skåne.

Dom fortsatte med båtarna till Danmark senare och jag tog mig hem till min bror och hans fina flickvän för att sedan åka upp till Pappa, hans sambo fyllde år så det vankades kalas för hela slanten. Träffade släktingar som jag inte sett på över 15år, många intryck, många skratt. Det blev en underbar kväll fylld av mat och god dryck där också och avslutades senare nere vid sjön i solnedgången. underbara liv.

Nu väntar en lång arbetsvecka som kommer innefatta väldigt lite träning då schemat redan är fullspäckat, känns inte helt ok men jag får försöka klämma in några km löpning ett par dagar i alla fall...

Nu tänker jag bjuda på några ICKE-spegelbilder innan jag avrundar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0