13 april

Godmorgon, det är fredag och jag sitter och äter lyxgröt och kollar ut på dimman,
igår bjöds det på sol under några timmarna men det var givetvis dom timmarna då jag stod på jobbet.
Tappade det där löparsuget när man kommer ut och dimmar börjar lägga sig tät, men efter cykelturen hem svirade jag om och cyklade ner till Jordbodalen här i stan, sprang en ynka runda på 4km, det var precis så mycket som mina ben orkade igår kan jag lova er, men så skönt med lite "natur" mitt i stan.

Snart bär det av till jobbet och sen har jag bokat ett spinningpass i eftermiddag, min favoritinstruktör är äntligen tillbaka så det ska firas med att köra slut på sig själv, totalt.
Sen får jag se vad kvällen bjuder på, lite jordgubbar på mörk choklad hade inte suttit helt fel om man säger så...

Hoppas ni får en mysig fredag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0