6 november

Hej & Hå!
Denna helgen gick i en rasande fart, i fredags åkte jag hem till mormor och morfar i skogen och andades frisk lust och åt god middag, gick upp tidigt på lördagen och sprang ett lopp på 7,1km tillsammans med min morfar och min ena morbror, det var roligt men oj vilka backar haha...
På eftermiddagen åkte jag hem till samma morbror och hans fina sambo och mina underbara ögonstenar, lekte, stojade, kollade på film och somnade gott efter en lååång dag.

Idag när jag kom hem var det bara på med löparskorna igen och sprang i 60minuter, Helsingborg är en bra stad att springa i måste jag säga, hittade många fina slingor att springa på idag men det kändes i benen efter igår men på tisdag kör jag igen.
Imorgon vankas det jobb och jag är taggad till tusen efter alldeles för många dagar ledigt, andra hade jublat men jag är lite av en arbetsnarkoman OCH sen har jag dom finaste kollegorna i världen och vi har aldrig en lugn stund tillsammans, LOVE IT!

Jag har lite saker jag vill avslöja för er också men det håller jag lite på än, men jag är så otroligt glad!
Hoppas ni har haft en lika aktiv och härlig helg som jag, Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0