18 november

HÄR ÄR JAG! JAG ÄR GLAD!

Imorse slängde jag upp lite klämmor i håret och på med mascaran innan jag tog första bästa tåg till Ängelholm,
träffade mitt snöggo Moa, spanade på lite restauranger i staden(vilket tog ca 10minuter, HEJ storstad, eller inte).
Ingenting passade oss, kräsna restaurangfolk är inte att leka med hähä(fråga tjejen i korvkassan på ikea)
Men hur som så slutade det med att vi tog bilen ut till Klitterbyn och satte oss på Råbocka Lodge, jag rekommenderar STARKT! Enormt salladsbord med lax, sill, och massa grönsaker såklart, nybakt bröd och soppa.
Efter det åt vi rostbiff på ryggbiff med potatisgratäng samt en sky på rödvin och soltorkad tomat. DÄREFTER!!! åt vi ostar med kex och sist men inte minst kaffe & småkakor.
Behöver jag säga att jag känner mig som en knubbsäl nu?! & allt det här för 95kr.
Personalen var trevliga och restaurangen var väldigt mysig men med stil. gillades mycket.

Efter det satte vi oss i bilen in till stan igen, gick en runda på gågatan och jag köpte lite småsaker,
jag har fått fnatt på inredning, köper något varje dag, kommer inte sluta bra det här.
Men jag har haft en supermysig dag och nu fortsätter jag kvällen i soffan med en skål glass och idol.

På tåget till Ängelholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0