110110

Jag har så mycket att skriva om men samtidigt så rinner dagarna iväg och jag tänker varje kväll innan jag lägger mig att "imorgon ska jag uppdatera bloggen", ja vi ser ju hur bra det går haha.

Nytt år, nya löften, ett helt nytt äventyr!
Idag har jag varit rökfri i 10dagar, imorgon börjar min sista termin i gymnasiet, nästa månad tävlar jag i SM i Servering & dryckeskunskap. det går bra nu!

Det var mitt liv i snabba drag och jag kör nog en bättre uppdatering inom det närmsta, och just ja, det kommer äntligen en DEL 2 av siestabilder snart, sådär nästan 1år senare hahah men bättre sent än aldrig ;)

avslutar med att berätta att jag då har den snyggaste killen i universum, ett jävla kap helt enkelt. muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0