förlorad sömn,

Den senaste veckan har verkligen bara handlat om att ta igen förlorad sömn, att tävla var något av det jobbigaste jag gjort, både fysiskt men framförallt psykiskt.
Men nu är jag igång igen och istället för att ha min barpraktik i helgen så valde jag att ta ledigt för att vila upp mig ordentligt.

I fredags jobbade jag på california wine festival, vilket var en helt otrolig upplevelse för mig som älskar vin och som vill jobba med vin i framtiden.
Jag träffade några av Sveriges bästa sommelierer och helt otroliga vinutställare, jag fick dessutom äran att prova riktigt dyra och fina viner. Jag är verkligen bortskämd, det vet jag!
Fredagen avslutades hemma med god middag, en flaska vin och Petter dunkandes ur högtalarna, hääärligt.



Lördagen började jag med en powerwalk i nästan två timmar, ut på åkrar, upp för kullar, ner för trappor och så höll det på. Det fanns inte ett moln på himlen & solen lyste i ögonen och nu är verkligen våren här och jag kan inte bli lyckligare.



Mot kvällen trillade jag ner till Sandra där även Sanna befann sig, jag blev av med min melodifestivaloskuld vilket nu i efterhand känns helt okej, det var ganska trevligt att titta på(faktiskt)! Vi åt en oerhört god fruktsallad med glass till, spelade kort men framförallt så skrattade vi, jag har inte skrattat så mycket på evigheter.

Sanna & sandra

Att sedan komma hem och mysa med älsklingen en liten stund innan jag intog sängläge var grädden på moset, jag älskar mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0