När det är 23grader varmt så får man njuta av livets goda, glass på Per Tutti!

Har haft en supermysig och lång dag ihop med människor jag älskar dig!

Jag var först på jobbmöte och pratade tider och kommande lön osv och när jag var klar hos Persson's så åkte jag och min fina vän Max och käka glass i solen och snackade lite skit. Sen åkte jag vidare till Mammi och drack lite kaffe och tog en härlig promenad(+ att jag fick påskägg, mmmhm, världens bästa mammi).

Vidare mot Lund igen och slog mig ner på Gräddhyllan där Sandra & Sanna redan befann sig och efter en stund kom även min älskade Andreas ner, blev lite öl och jordnötter och sen vidare till Per Tutti för världens bästa glass och solhäng.

JAG ÄLSKAR MITT LIV!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0