25maj 2010 - VI ÄR PÅ SIESTAFESTIVALEN & VI DRICKER ÖL MEN INTE I BAREN!!!!!!11

OH MY GOD!
Det är Tisdagen den 25e maj, jag blev väckt av Andreas som ringde och berättade att han hade fått jobb och av mamma som kom med frukost på sängen för vi firar min födelsedag idag(jag fyller år på torsdag den 27e).
VI ÅKER PÅ FESTIVAL IDAG!

allting är kirrat och klart, igår fixade vi med tält och alkohol så idag sticker vi.
Jag kommer hem på söndag någon gång men jag skriver antagligen inte här förrän på måndagen och då får ni veta aaaalla smaskiga detaljer hohohooo.
Det jag tycker är intressant är hur fan jag ska klara mig på 200spänn i 6dagar hahaha, ÄH.
Jag har alltid klarat mig så då gör jag nog det nu också.
Hm, funderar på om man ska korka upp en öl nu direkt och komma i stämning, hur som så ska jag duscha och fixa det sista nu.

Ha en fin vecka för det lär jag ha.
HOJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0