21maj 2010

Det är ett par hektiska veckor som ligger framför mig.
Idag åker jag ner till Lund och Andreas och på söndag är det kalas för mig & morfar ute i Örkelljunga.
Måndag så måste jag och frugorna fixa tält och jag måste kirra lite alkohol för på tisdag åker vi till Hässleholm och Siestafestivalen.
Tisdag-Söndag = konstant fylla
Tillbaka till skolan på måndag för att köra en vecka med massa viktiga prov.
Helgen efter den veckan jobbar jag för Sundspärlan både fredag/lördag.
Sen är det sista veckan och mina älskade frugor tar studenten.
MAJ GAD!
*andas*

OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG MORFAR <3




Men tillbaka till Andreas och Lund, miiihihi jag är nervös och jag kan inte äta.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0