15maj 2010

Det blev en annorlunda fredag som började med att jag och Max åkte på förfest hemma hos Andell, spelade lite ölspel och lyssnade på go musik, emelie kom efter en stund också och sällskapade.
Sedan var det dags för krogen som vanligt där Steff, Lalex, Suss, Ernie var och jag började mitt besök med två tequila och en öl och redan här började allting snurra.
Men till min "räddning" dök korven upp vid 22 och tequilaracet började, 14tequila och någon öl senare vinglade jag iväg för att köpa hamburgare och hamnade i bråk med en 2meter lång neger, det var kanske inte det smartaste jag gjort med tanke på att jag nästan var en halvmeter kortare och en hel del kilon mindre också.
Men jag har fina minnesluckor och vet inte riktigt hur allt slutade, jag vet bara att min älskade vän Max satte mig på bussen hem, TACK!
Väl hemma fastnade jag på msn i 3timmar med en människa jag inte pratat med på flera månader och jag tror jag bygger min egen fälla nu för det borde inte kännas såhär nu, inte efter såhär lång tid.

Hur som, idag mår jag bättre än väntat och jag är redo att börja nya äventyr eller ska jag säga fortsätta bygga på fällan som jag kommer falla i förr eller senare, hm.
Men känns det rätt just nu så får jag ta konsekvenserna senare...
typiskt mig!

Nej, två panodil och en dusch hade inte suttit fel, det är nog dags för det nu.



Kommentarer
Postat av: Steff

Det var finfint :*

2010-05-17 @ 17:05:11
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0