6 juli 2010

Natten/morgonen till midsommar blev jag stolt moster till lilla Lycca.



Annars rullar sommaren på, i helgen jobbade jag nästan 20 timmar utan att sova ordentligt och det var något av det värsta jag gjort.
Jag var helt psykiskt och fysiskt slut på söndagen vilket resulterade i att jag sov bort nästan hela måndagen.
Men det är goa pengar så jag vill inte klaga egentligen.

Jag har spenderat senaste månaden med Andreas, dag som natt och nu när han har börjat sommarjobba och jag jobbar så hinner man inte träffas så mycket som man är van vid och det gör att jag saknar ihjäl mig lite men det får gå ändå och hur som helst så har jag mycket att ta tag i nu.
Jag måste försöka komma igång med träningen igen för det har stått still sen siesta och det märks, jag är mest trött hela tiden och har ingen ork till saker vilket är skitjobbigt, men det är mitt eget fel så nu jävlar blir det nyttigt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0