Hjärta.

Det är vinter men jag har vårkänslor redan nu.




Jag tänker på dagen då vi träffades första gången och på tystnaden mellan den och gången därpå.
Hur du fick mig att le genom dina sms
Hur du bjöd ut mig på en dejt men vi orkade inte vänta tills den dagen så vi sågs kvällen innan.
Hur vår första kyss var under den lyktstolpen den där stjärnklara natten & hur du höll mig i din famn som om jag aldrig fick gå.
Hur jag tittade på dig och hur du mötte min blick.
Hur pirret i magen växte sig större dag för dag
Hur du höll min hand genom en isande stad

Jag tänker på hur otroligt det är att vi håller ihop än idag och pirret i magen finns kvar.
Hur lycklig du gör mig och hur mycket jag tycker om dig.
Hur du är mina andetag och hjärslag och ändå så mycket mer, men det är sånt som du kanske inte alltid ser.
Hjärta.



Jag är din

Kommentarer
Postat av: Egoina

Haha! Tack så mycket! Kände mig som världens skabb :)

2010-01-24 @ 20:18:35
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0