10/1 - 2010

Sitter och lyssnar på Rise Against och sjunger med, försöker förtränga vad som komma skall.
Lovet är vid sitt slut och imorgon börjar skolan igen, jag tror jag har tagit på mig för mycket ansvar som vanligt, shit pommes! Det är bara att bita i det sura äpplet igen...

Det här lovet har varit så skönt och jag har (nästan)bara tagit det lugnt.
Har spenderat det mesta i Lund hos Andreas, men där imellan har det varit Julafton, Julbord, Nyår och äventyr lite överallt och framförallt på Bara Rock!

I Fredags lämnade jag mitt hjärta för att bege mig till Alexandra & Sissa här i Helsingborg, vi handlade, lagade middag, spelade olika spel, lekte kurragömma, sminkade oss, tog foton, snokade runder lite och hade sjukt mysigt.
Det slutade med att vi somnade kl 9 på morgonen för att sedan vakna upp vid 16 igen. Jag stressade hem för att tvätta och duscha och sedan var det dags för utgång igen.

Sissa, Alexandra & Jag

Jag, Sissa, Alexandra, Linnea & hennes syster stack till Bara Rock som vanligt, började ganska segt men det blev ganska snabbt drag där inne, som vanligt!
Träffade många sköna människor OCH VETNI?!
Jag träffade min älskade Ann
Det var år och dagar sedan känns det som och jag saknar henne och Linda upp till stjärnorna och tillbaka.
Det var vi tre i Anns lägenhet, alltid! Jag bodde där i ett par månader och jag hade kunnat göra mycket för att uppleva dom stunderna igen.
Bara att få ta morgonciggen i fönstret och drömma sig bort, det var det allt handlade om. Vem kunde drömma mest!

Ann, Jag & Linda        .   Linda, Ann & Jag

Nu spårade jag iväg igen men shit, det gör ont i mig när jag tänker på hur splittrade vi är nu.
Bara Rock hur som helst, jag hade galet roligt och var där till stängning för att sedan ta sista bussen hem, fylleringa halva telefonboken, ramla in genom dörren, för att sedan somna med huvudet på en kudde som luktade Andreas, saknad!

Drömmarna jag hade natten till idag var dock konstiga, jag kan inte skriva om alla här men alltså jag åkte till stället jag växt upp på, besökte pappas ex och fikade där, hon hade byggt om hela huset och allt jag sa var "oh nu går det inte att trilla ner för trappan längre"
hahaha så jävla skum dröm! Jag slår vad om att jag har pratat i sömnen inatt alltså, tur mamma sov för annars hade hon nog dött av asgarv.

Idag har jag i alla fall inte gjort något, knappt varit ur sängen och planerar inte att göra det heller. Jag sitter här i min lilla bubbla och gillar livet just nu.
Blir att jobba lite med projektarbetet om någon timme dock, vet i fan om killarna gjort något över lovet men det hoppas jag.
Imorgon börjar jag med mitt inval som blev Matte B förresten, jag börjar ångra mig nu, fyfan det kommer gå åt helvete. skit också!

Nej nu ska jag sluta skriva massa meningslösa saker här men måste avsluta med att.
SNART FÅR JAG EN KUSIN TILL! iiiiiih bebis, jag längtar och tycker den kan komma nu :D
+ att till sommaren blir jag moster. Herregud, en helt annan historia och har fortfarande svårt att tro att min syster är gravid men självklart ska det bli kul!  :)


Jag




HAIDO!

Kommentarer
Postat av: L.

Hej E.



Ibland saknar även jag den tiden när vi tre var "ett" och levde i vår bubbla. Även om livet var hårdare & mycket svårare då.

2010-01-16 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0