4/4 - 2010, livet är underbart

Det har gått väldigt lång tid sedan jag var här inne senast och jag tror jag behövt en paus från det vi kallar verklighet, har behövt få andas in en ny luft, en ny värld.
Det har hänt otroligt mycket dom senast två månaderna och att ens försöka nämna allt är en omöjlighet men jag tänkte bjuda på lite utav det.

Jag och Sissa bor numera ihop och vi delar det mesta, vi fick för oss att åka upp till Göteborg för några veckor sedan och sagt och gjort, några dagar senare satt vi där uppe på Västra Frölunda och jag har nog aldrig älskat livet så mycket som jag gjorde där uppe.
Vi dansade bort en hel natt på avenyn och kände pulsen från en helt ny stad.

Jag har träffat så många nya människor och jag har lärt mig så mycket nytt om livet och om mig själv de senaste månaderna.
Jag har även lärt mig att livet är för kort för att slösas bort på människor som inte gör en gott, det här är mitt liv, min tid och det handlar om mitt hjärta och min kärlek.
Nu är vi igång livet, nu har du mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0