8/9. sjuk

Jag mår fruktansvärt dåligt idag, har varit småfökyld sedan i torsdags och igår fick jag feber och jag somnade direkt när jag kom hem, nu 14timmar senare sitter jag här nyvaken och huvudet känns som bly.
Försöker få i mig min frukost men jag har ingen aptit, jag är deppig för att jag missar dansen + träningen idag men min hälsa går givetvis före nöjen!
Ska försöka plasta in halsen sen så jag kan duscha innan jag ska till skolan vid halv ett tror jag att det blir.
Har bara engelska & svenska idag vilket är skönt och sedan blir det hemåt å kurera mig lite till, nässpray hade inte suttit fel känner jag.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Usch, låter inte kul.. Krya på dig!



Lust att följa varann på Bloglovin?

2009-09-09 @ 16:56:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0