16/9. Småkakor och väntan.

Sitter och kollar recept till småkakor på internet, vi jobbar kväll på restaurangen idag och ska förbereda inför morgondagen och jag ska göra 5olika kakor är det tänkt och jag har hittat tre stycken jag vill göra nu så det känns bra!
Jag börjar inte fören klockan 14:00 så jag har ett bsra tag till att leta vidare så jag är helt säker på vad det är jag ger mig in på!
Dock slutar jag klockan 18:30 och jag vet hur kinkiga alla blir under den sista timmen men jag ska försöka hålla humöret uppe och tänka positivt. Men jag är pepp så det ska bli kul och jag är nästan alltid glad numera så det är nog inga problem.

Jag hoppas min present kommer på posten idag, iiiiiiiih.
jag är pirrig och kär i den lilla saken som är på väg hem till mig nu, lagom knäpp känner jag mig.
Nu är det dags för en dusch å sedan småfix innan det bär av mot restaurangen.
Hoppas ni får en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja här är det bara bra :)

Kokoskakor är mitt tips! Det är iallafall superlätt att göra, går snabbt och är ganska gott :) Vill du kolla det receptet så gå in på Recept-kategorin i min blogg.

2009-09-16 @ 11:13:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Varsågod :D

2009-09-16 @ 12:35:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0