15/9. Skola - Gymmet - Bio - Moster

Talet på svenskan gick bra men jag har ingen ork att skriva om det nu ikväll då kvällen fick ändrade planer och jag fortfarande är hemma hos moster.
och posten jag skulle berätta om kom inte ens idagm haha ingenting går som planerat just nu känner jag.

Jag var som sagt i skolan men hade bara 1,5 lektion så det var skönt, sen promenerade jag till gymmet där jag befann mig i 90minuter idag och jag körde verkligen stenhårt. Min älskade Emelie kom in efter 60minuter å skulle träna och det var skitkul att träffa henne och snacka lite skönt och vi ska definitivt träffas snart.

Efter gymmet gick jag hem till moster och lagade lite mat å sedan åkte vi ner till stan för att gå på bio. Vi såg filmen Prinsessa och helt ärligt är det en av dom bästa filmerna på riktigt länge. Den hade lite av varje och jag skrattade hysteriskt det mesta av tiden men det kom en del tårar också. Jag kan inte säga mer än att SE DEN!

Sist men inte minst måste jag säga att jag saknar min pojkvän så fruktansvärt mycket nu även fast jag träffade honom igår morse men det är jobbigt att inte ha honom nära och att inte få sova brevid honom och jag längtar efter att få träffa honom massor. oh dumma avstånd.
<3

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Vad kul :) Har lagt till dig på Bloglovin nu, så säg till när du har lagt till mig med! :)

2009-09-16 @ 09:24:09
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Härligt :D

Allt bra idag?

2009-09-16 @ 09:36:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Ejm bv.

Jag saknar dig också. kanske kommer o tränar idag.. får se vad som hinns med. om jag kanske åker in ikväll istället. för imorgon är det ju håkanhåkelito :*

we'll see.. du kan ju ringa senare. ily

2009-09-17 @ 14:20:54
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0