15/9 Godmorgon, godmiddag?

Godlunch? hm det vet jag inte om jag kan påstå!

Jag sov hos min moster inatt och tog en sovmorgon då hon skulle köra mig till danshuset, låg å drog mig i soffan och kollade på The voice och det var skönt. Fick i mig en snabb frukost å sen var det bara iväg.
Idag var det Discodags och svettigt blev det, jag känner redan nu hur träningsvärken är på G för i disco i är det väldigt mycket raka och spända armar  och det känns en hel del när man dansat i 2*50 minuter.
Men kul är det och hon som lär ut är hur skön som helst!

Nu är jag hemma iallafall, precis fått i mig min såkallade lunch som bestod av: ris och stekt lök, olivolja kryddat med salt/svartpeppar/grillkrydda!
Hm tänker ni säkert, det gjorde jag också men det funka för idag.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan fixa till mig lite och packa om väskan för snart är det dags för skola och sen blir det gymmet i eftermiddag!

Jag skriver antagligen mer ikväll och berättar om talet på svenskan och om posten som kommer snart ;)
Hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: Moster

"De e bara raka vägen"



Jo tack :D



Snygg blogg förresten



Puss

2009-09-15 @ 11:42:24
URL: http://crazylegz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0