14/9. tillbaka efter en bloggpaus

Hej bloggen, jag har varit sämst på att uppdatera den senaste tiden det vet jag men skola och mitt förhållande till pojkvän/vänner går före just nu så det fick bli en liten paus härifrån, hoppas det är okej?! ^^
De senaste veckorna har gått ut på att reda ut tankar, plugga och träna. Mer än så har det inte blivit och jag skäms över hur dålig jag varit på att höra av mig till vänner men jag hoppas ni förstår, skolan är viktig just nu!

Helgen tillbringade jag tillsammans med min fina Andreas, han var sjuk så jag tog hand om honom, handlade, städade och myste med filmer och godis. Men söndagskvällen tillbringade jag "för mig själv" medans Andreas låg och sov. Kollade på det jag kände för, gick å plockade i lägenheten, drack te och åt lite kakor och gick runder å smålog hela tiden för jag är så lycklig tillsammans med honom.

Idag måndag har jag varit i skolan i långa 1h 45minuter haha, hade bara svenska & engelska men fick en hel del gjort iallafall. Efter det stack jag till gymmet och tränade men det blev bara 45minuter idag men skönt var det.
Nu sitter jag hos moster och har myskväll å pluggar lite inför imorgon.
Har engelska gloser och även ett "tal" jag ska hålla, det handlar om åsikter men jag tänkte skriva mer om det imorgon, funderar även på att skriva talet här men det får jag se.

Nu ska jag fortsätta plugga och se till att komma i säng i tid ikväll, senast 22! Imorgon ska jag nämligen upp å dansa i 100minuter på morgonen och det ser jag fram emot.
Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0