28/10. Nu säger jag gonatt

För en gångs skull lagade jag och Andreas mat tillsammans idag istället för att han ska stå med det själv som alltid annars haha, och jag kan ju säga att vi lyckades sjukt bra.
Det blev hemmagjord potatismos med persilja i, sprödbakad torskfilé med dillsås och citron OCH herregud så gott, vi åt så mycket att det slutade med att vi låg på soffan båda två med matkoma och kunde inte röra oss en centimeter, jag orkade knappt andas så mätt jag var.

Till efterätt eller ja 3timmar senare blev det vinetta-glass med chokladsmak, om nom nom så gott.
Nu sitter jag å funderar på om jag ska ta en liten bit till eller om jag ska fixa popcorn ELLER om jag ska gå å köpa cigg, jag glömde mitt leg innan när jag var i affären, duktigt irreterande.
Men jag tror jag väntar tills imorgon för mitt hjärta sover redan och jag är sjukt mörkrädd. läskigt.

Ikväll blir det bonde söker fru och kanske en film efter det, WOOOOOOA jag kom på en sak precis i denna sekund, vi har ju pepparkakor kvar, LYCKLIG EMMA!
nu måste jag ha några bara för det, så ni för ha en bra natt och nu säger jag hejdå och Gonatt för idag.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0