27/10. Sova är min skönaste hobby

Man kan säga att jag har sovit bort hela dagen förutom typ 3timmar, vi gick å la oss igen för jag var trött å kelig så det slutade med att båda somnade och sov bort 4timmar till men det behövdes och det var underbart.
Nu har jag varit vaken i en timme men min älskling sover fortfarande, min underbara fina älskade pojkvän, oh blir helt pirrig varje gång jag kallar han min. kärlek.

Sitter och kollar på förkväll nu i väntan på mina andra program som börjar om ett par timmar, nommar lite godis också men funderar på vad vi ska äta ikväll fast det blir antagligen pasta och köttfärsås om inte min mysälskling vaknar snart.

Det är skönt med lov för jag kan slappna av lite utan att känna press från skolan och jag behövde verkligen detta lovet för jag ska köra stenhårt fram till jul nu, med allt! Skola och träning kommer vara min vardag numera och resten får vänta till helger, punktslut.
Jag ska kunna äta asmycket julmat utan att känna dåligt samvete så då jävlar får jag nog ligga i ordentligt!

Nu säger jag hejdå igen med en ny bild

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0