Tisdag och jag är galet trött.

oooh gud jag är så trött att jag nästan somnar framför datorn.
Har varit i restaurangen idag, i varmkök och shit vad stressigt det var. Vi hade öppet idag och det var miljarder saker som skulle fixas innan 11:30 så det var bara å stressa ihjäl sig. Jag stod i luckan och fick skrika ut beställningar och skälla på dom i servering, passar mig perfekt. Jag älskar att bestämma över människor haha.
Men vi fick ut allt i tid och sådär så det var en lyckad dag.
Städningen orkar jag inte ens nämna, kaos som vanligt och ingen orkar göra någonting.

Min klass är underbar, ALLA skrattade åt mitt ID-kort och jag också, så fort jag tänker på det så börja jag skratta haha.
om 8,5timme blir jag myndig, shit pommes. Stora tjejen!
Jag är pepp inför det mesta, imorgon fyller jag år och ska fira med mamma och moster, ska äta god mat å mysa.
På torsdag ska vi åka och kolla på en hund, en rottweiler på 9månader och jag kommer falla direkt, det vet jag om.
På fredag ska jag FIXA en jävla massa, ska handla lite kläder och någon present, ska försöka hinna med att färga håret också OCH skor måste jag köpa.
På lördag ska vi fira mig och morfar, Andreas ska följa med och träffa min släkt för första gången, okej jag är nervös.
På söndag ska jag sooooova, förhoppningsvis med min fina pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

What?? Ska ni ha hund??

Grattis på födelsedagen i förskott.. Kram!!

2009-05-26 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0