Söndag 31/5. kvällsfika.

Godkväll, jag sitter här med kvällsfika, mackor och en kopp te och lyssnar på Lasse Lindh.
jag är galet trött och ska snart sova och imorgon ska jag ut å jobba på restaurangen, näst sista gången eller?! tror det iallafall.
Jag har bestämt mig för att köpa en cykel + ett sommarkort för mina födelsedagspengar och resten ska jag försöka spara så det räcker nästan hela sommaren.
För jag fick inte det sommarjobbet som jag nämnt tidigare, men sånt är livet och inget att deppa över.
Jag har klarat 5månader helt utan pengar så då kan jag nog klara en sommar också, speciellt om jag har cykel + sommarkort!

Om en vecka kommer min sthlmsbrud ner till mig igen och jag längtar, det är hon som får mig att peppa livet alltid.
Allting löser ju sig alltid, förr eller senare...

Ska snart sniffa på min kudde som luktar Andreas, oh hjärtat vad jag saknar dig <3


+ att jag ska få en kusin till och det gör mig galet glad, Grattis <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är solskenet i mitt liv. oh vi klarar allt!

2009-06-01 @ 15:33:59
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0