Måndagnatt, jag är kär.

klockan är i skrivande stund 00:07 och jag borde sova men jag kan inte, för jag är pirrig inför min födelsedag + att jag har feber så jag är konstig i kroppen och det svider i ögonen och jag har ont i magen, synd om mig.
Jag pratade med min Andreas för någon timme sen och jag insåg hur mycket jag faktiskt tycker om honom, jag satt och log och lyssnade på när han berätta om sin dag och det pirrade till i hela kroppen, saknar honom som tusan nu.
Det är värst på kvällarna när man ska sova, jag har glömt bort hur man sover ensam. Jag behöver en varm kropp att ligga tätt intill och med en arm som håller om mig, min fina Andreas.

Pontus fixade spotify till mig innan så nu är jag glad, sitter och lyssnar på massa bra musik eller ja på samma låt om och om igen, Oh Laura - it aint enough, galet bra måste jag säga.
Imorgon eller ja enligt klockan så blir det idag, är det dags för skola igen iallafall. Ska bli kul men jag önskade att jag hade kunnat somna tidigare så jag kom upp utvilad och jag hoppas att febern är borta tills imorgon för jag vill inte missa några dagar i skolan nu.

Pengar på fredag.
Puss Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0