Måndagmorgon,

Godmorgon, klockan är strax 11:30 och jag har precis fått i mig en ordentlig frukost, Macka med philadelphiaost och gurka, en risifrutti äpple/kanel, en klase vindruvor och ett stort glas apelsin/morot juice.
Det märks verkligen att jag är hemma från Andreas nu haha.
Idag är sista dagen jag är ledig, skönt för jag saknar skolan (tro det eller ej).

Jag är galet trött men tänkte sätta igång musik och sminka mig lite, försöka få tag på Tobias så jag kan få tillbaka min efterlängtade mössa och sen ska jag åka upp till Polisen och hämta ut mitt ID-kort.
Det kom ju precis i lagom tid, 2dagar innan min 18års dag.

Tänkte även nämna att The kooks går varmt här hemma och jag dansar fram.
skriver mer ikväll...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehehe, ja <3 oooh, bestiskaka var nå nytt.

mjamja, jag vet. jag ska försöka, men jag har inte

så mycket tid över, hö hö.

love you.

2009-05-25 @ 15:10:45
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0