Måndag, underbar dag på stan tillsammans med moster.

Godkväll, jag har haft den bästa dagen/kvällen på riiiiktigt länge och jag kommer somna gott ikväll.
Jag åkte ner till stan vid 14 och träffade Tobias lite snabbt, det var ungefär kram, ge mössa, kram och sen hejdå haha men det räknas ändå. Sedan åkte jag hem till moster och åt två köttbullar och rökte 2cigg men det kändes som mer.
Vi stack till Polisen och hämtade ut mitt fantastiska ID-kort som vi skrattade åt i säkert en kvary, det är hemskt och jag slår vad om att varje gång jag ska köpa cigg så kommer den i kassan få sig ett gott skratt.
Passade på att fika på Ebbas också, handlade presenter också, Morfar fyllde år den 21a så vi hittade VÄRLDENS BÄSTA present till honom men det får vara hemligt tills på lördag för jag vet ju inte om någon snokar här inne haha.
Moster köpte en present till mig med och jag är såååå glad. mer om det på lördag som sagt...
Tog en runda genom stan på moppen och fastnade utanför bomb, kollade på varandra och japp, kebab hamnade i våra magar. Det här med att jag ska vara nyttig går lite åt helvete känner jag, men man ska njuta av livet...

Nu sitter jag här och lyssnar fortfarande på The kooks och småskrattar så fort jag tänker på mitt ID-kort, en vacker dag ska jag slänga upp en bild på det här, när jag har skrattat klart, vilket är... aldrig antagligen!
Saknar min pojkvän också, mhmhmhm han är i Malmö idag och jag hoppas han har en fin kväll men mest av allt önskade jag att han var här hos mig, oh vad jag är lyckligt lottad!


But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0